نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2825
-
الف
+

«مرد ایرلندی» در جمع نامزدهای دریافت اسکار قرار گرفت

فلم «مرد ایرلندی»  با نمایش در جشنواره فلم نیویورک و استقبال بی نظیر وارد رقابت اسکار شد.

به گزارش آی فیلم 2، فلم «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و نویسندگی «استیون زایلیان»، با نمایش در جشنواره فلم نیویورک وارد رقابت اسکار شد.

این فلم بر پایهٔ زندگی فرانک شیران تبهکار ایرلندی و نقش آفرینی «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو»، در پنجاه و هفتمین جشنواره فلم نیویورک اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت نمود.

انتظار می رفت این فلم با مدت زمان ۲۰۹ دقیقه‌ای خود به مرور کسل کننده و خواب آور شود اما با استقبال بسیار تماشاگران مواجه شد و با نقدهای مثبتی که تا کنون از سوی منتقدان دریافت کرده، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی دریافت جایزه فلم سال معرفی کرده است.

از سوی دیگر انتظار می رفت برد پیت نخستین اسکار بازیگری خود را برای ایفای نقش مکمل در فلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو دریافت کند، اما نقش آفرینی فوق العاده آل پاچینو در فلم مرد ایرلندی، این پیش بینی ها را برهم زده است؛ آل پاچینو سابقه هشت نامزدی اسکار را دارد که تنها یک بار در سال ۱۹۹۳  میلادی موفق به دریافت آن شده است.

گفتنی است کمپنی تولید کننده فلم مرد ایرلندی نگران رای های این فلم به دلیل طولانی بودن است  چرا که بیشتر رای دهندگان اسکار اگر این فلم را در تلویزیون، لپ تاپ و یا گوشی خود ببینند، تجربه یک فلم خوب را نخواهند داشت و در موفقیت این فلم نیز تاثیر خواهد گذاشت.

درپیوند با این خبر بخوانید:

کدام فلم برنده اسکار 2020 خواهد بود؟

ع ا

نظر شما
ارسال نظر